Geen producten (0)

Klachten

Mocht u een klacht hebben over een van  onze producten dan horen wij dat graag van u en zullen wij onze uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk en zo snel mogelijk op te lossen. 

We raden  u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@alteyashop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Service voor onze klanten is heel belangrijk voor ons en daarom heeft iedere klacht voor ons de hoogste prioriteit.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.